Over de Oranjestichting

Wie & Wat?
De Oranjestichting Nijmegen bestaat uit vier leden die activiteiten voor kinderen op Koningsdag op het Goffertterrein in Nijmegen organiseren.

Hoe?
Dit doen wij door samen te werken met verschillende (vrijwilligers)organisaties en de gemeente Nijmegen. Wij staan open voor nieuwe ideeen en initiatieven voor Koningsdagactiviteiten in de gemeente Nijmegen. Wilt u in uw wijk, of op de Goffert ook een Koningsdagacitviteit organiseren? Dan komen wij graag met u in contact.

Waarom?
Wij werken graag samen met verschillende organisaties in en om Nijmegen, omdat hier veel enthousiasme en organisatietalent te vinden is. Samenwerken levert een vereniging of organisatie altijd wat op. En natuurlijk doen wij dit omdat wij het leuk vinden, vooral om een groot evenement in Nijmegen te organiseren. Wij stimuleren dat alle geïnteresseerde organisaties hun steentje kunnen bijdragen. Zij helpen ons een geslaagde Koningsdag te organiseren en wij helpen hen zo weer hun netwerk te vergroten én nieuwe leden te werven.